Verkoop uw woning via HOME ASSIST
U wordt door ons begeleid met kennis van zaken, met daadkracht bij het voeren van onderhandelingen en met aandacht voor uw wensen bij de verkoop van uw woning.
Wat kunt u van ons verwachten:
- Wij starten met een oriënterend gesprek waarin uw wensen worden besproken. Naar aanleiding hiervan geven wij u een advies op maat.
- U kunt rekenen op onze expertise bij het waarderen van uw woning waardoor we een realistische vraagprijs hanteren.
- Uw woning wordt aangeboden op FUNDA en via het VBO uitwisselingssysteem automatisch bij collega-makelaars onder de aandacht gebracht.
- Wij zorgen dat alle aspecten van uw woning op vakkundige wijze aan bod komen tijdens de bezichtiging. Indien u dit wenst is het mogelijk om voor de verkoop een woningstyliste in de arm te nemen.
- Het onderhandelingsproces is belangrijk. Cruciale zaken moeten daarbij aan bod komen zoals de aanvaardingsdatum, een bouwtechnische keuring en uiteraard de beste prijs voor uw woning.
- Na de mondelinge overeenkomst zullen wij een koopcontract opmaken.
- Voordat u naar de notaris gaat, zal de koper uw woning willen inspecteren om te zien of alles in de afgesproken staat is. Wij begeleiden deze inspectie en kunnen voor u de meterstanden opnemen en assisteren bij de verhuizing van nutsvoorzieningen.
- De levering vindt vervolgens plaats bij de notaris.
Voor de verkoop van uw woning hanteren wij een scherp tarief, rekening houdend met de geleverde diensten voor uw specifieke situatie.
Een vrijblijvende afspraak met ons kan telefonisch 06-41069221 of u vult het contactformulier in en verzend deze.